Onsdag 10.4.2024 - Kort tömkörning

2,4 km på 35 min, 4 km/h. Tog en snabbis idag med pojkvännen och Lipton, eftersom han fick behandling igår tyckte jag han kunde få en lugn runda och bara gå igång kroppen. Gick ner i busshagen för o se hur stora åtgärder som krävs på staketet och för att Oliver brukar gilla att gå dit 😊  Sen gick vi ner förbi kolonilotterna och ut en kortis på ängarna för o kika underlaget, har torkat upp jäkligt bra senaste dagarna! 
Oliver var lite trött men kom igång bitvis, hade många åsikter om vart jag skulle borsta och var pillig så han mådde bra 😊  Åt upp allt tillskott innan mashen, smakar nog lite bättre nu när jag dragit ner fosforn. 
 
/Elin 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ElinsOliver.blogg.se

Olivers riddagbok

RSS 2.0